Turismo jasangarria Gipuzkoan: erronkak eta aukerak

Documento de trabajo
5 marzo 2018 / nº 90*/2017

Turismo jasangarria Gipuzkoan: erronkak eta aukerak

Txosten hau GFAk 2015-2019 eperako jasoa duen helburu estrategikoa lortzera begira GFAko bertako Kultura, Turismo, Gazteria eta Kirol Departamentuak garatu dituen ekimenen barnean kokatzen da. Izan ere, helburu estrategiko horrek honakoa jasotzen du: “turismo eredu jasangarri eta ordenatua sortzea, enplegua eta aberastasuna sortzen lagunduko duena, modu orekatuan eta Lurralde osoan zehar banatuta, masifikaziorik gabe, eredu kulturalak bulgarizatu eta estandarizatu gabe, beste kultura, hizkuntza eta balio batzuk ezagutzeko bidea irekiz”. Lantegi honetan, Alternativas Fundazioaren laguntza izan du Departamentuak.

Suscríbete a nuestra newsletter

La Fundación Alternativas elabora diferentes newsletter semanales, con información sobre las actividades, publicaciones y novedades de cada uno de los departamentos.

Rellena nuestro formulario para apuntarte a la lista general y recibir toda la información de la Fundación en tu correo, o elegir qué temas te interesan más.

Los campos con * son obligatorios
* Debes autorizar el tratamiento de tus datos personales seleccionando la casilla